Si vols aprendre l'esport del Trial bici o si t'agradaria tenir mes tècnica sobre una bici, no t'ho pensis mes i vine als cursos de Trial Evolution, passaràs una bona estona , faràs amics i
gaudiràs de la natura.

Les classes es donan als Dimarts i dijous tarda i als dissabtes al matí a Sant Antoni de vilamajor, i pots assistir si tens mes de 4 anys , tant si ets noi o noia.

Horari : Dimarts i Dijous de 5:00 a 7:00 i Dissabte de 9:00 a 1:30

Les classes és donen amb grups segons nivell, cal dispossar de llicencia federetiva, si no en tens nosaltres te la tramitem. Per mes informació trucar 609514177 ( Jordi )

viernes, 15 de enero de 2010

Presentació

Sóc en Jordi Yélamos Esteve, vaig néixer l´any 1974 i visc a Sant Antoni de Vilamajor. Estic casat i tinc tres fills.
Ja de molt petit el meus pares em van iniciar en el món de les dues rodes, tant amb moto com amb bicicleta, de seguida vaig tenir molta curiositat per a superar obstacles amb la bici i sense adonar-me em vaig iniciar en el món del TRIALSIN l'any1986, esport que encara avui em segueix fascinant.
Vaig començar a entrenar a totes hores i els meus pares veient la meva passió per aquest esport van dur-me a varies competicions. A poc a poc el meu nivell va anar millorant aconseguint així bons resultats. En la categoria cadet vaig assolir varis podis i en la categoria juvenil vaig guanyar tots els campionats en el quals vaig participar i va ser d´aquesta manera com em vaig obrir pas en la elite del TRIALSIN, categoria on vaig poder guanyar un campionat de CATALUNYA , varias proves del campionat d'espanya i un 4 rt lloc en el campionat del món l´any 1994.
L´any 1995 i en la meva inquietut de probar diferents modalitats en el món de las dues rodes vaig passar a la btt en la variant de descens on vaig assolir també alguns podis i un 4 rt lloc en el campionat d´espanya de dual slalom. De l´any 1999 al 2001 vaig practicar motocros buscan noves experiencies. L´any 2002 i tornant una mica en els meus inicis torno a fer trial però aquesta vegada trial amb moto, participant en el OPEN DE TRIAL DE CATALUNYA on aconsegueixo guanyar els anys 2003 i 2006. Va ser en aquest any 2006 on degut a la persecusió constant que tenim amb les autoritats decideixo deixar el món de la moto.
Actualment estic practicant btt i el bicitrial amb la meva colla de bikers, explorant nous territoris i com sempre buscant nous reptes.
Sempre he tingut molt present el món on em vaig iniciar i després de molt temps donant-li voltes he iniciat als corresponents tramits per crear una escola on els practicants del Bici Trial puguin tenir un lloc on entrenar i on jo pugui ensenyar i trasmetre tots els meus coneixements i experiencies recollides durant als meus anys de competició. Es un projecte que m´il.lusiona moltissim i que espero pugui portar a terme en breu.

6 comentarios:

  1. Je je , ja son molts anys donan guerra, gracies

    ResponderEliminar
  2. La teva historia molt ben ilustrada ,espero que sigui creixen .Sort amb el bloc
    PD: Nomes una foto sobre jajaj @10

    ResponderEliminar
  3. has anat a l´ajuntament?
    hi ha alguna novetat més?

    fins dissabte!!

    ResponderEliminar
  4. Un blog molt "currat", sort campió

    ResponderEliminar