Si vols aprendre l'esport del Trial bici o si t'agradaria tenir mes tècnica sobre una bici, no t'ho pensis mes i vine als cursos de Trial Evolution, passaràs una bona estona , faràs amics i
gaudiràs de la natura.

Les classes es donan als Dimarts i dijous tarda i als dissabtes al matí a Sant Antoni de vilamajor, i pots assistir si tens mes de 4 anys , tant si ets noi o noia.

Horari : Dimarts i Dijous de 5:00 a 7:00 i Dissabte de 9:00 a 1:30

Les classes és donen amb grups segons nivell, cal dispossar de llicencia federetiva, si no en tens nosaltres te la tramitem. Per mes informació trucar 609514177 ( Jordi )

sábado, 16 de enero de 2010

Petit recull de fotos de la meva trajectoria esportiva.

La meva primera moto.



Algun truc sobre una bici de BMX adaptada a Trialsin.


Amb el meu gran amic Elias Bonet, incontables les hores que hem entrenat junts.



La meva Germana primera voluntaria.




Els meus primers Trialsins.






Ja començava a tocar podi.




El meu nivell anava pujant.





A la categoria Elit el nivell ja era molt alt.



Trialsin a Llinars.



Paron de un any per anar a fer el servei Militar ( Melilla , Policia Militar 1993-1994)


En la categoria Elit els rivals no et treien l'ull de sobre.



Alguns retalls de prensa.


















Reconeixement de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor per els exits acoseguits.



Exibició a l'escola Torre Roja de Sant Pere de Vilamajor.



La meva ultima cursa de Trialsin.



Tot el equip de Descenders.





Entevista a la revista Bike






Snow bike brutal !!!!!!!



Fent motocros


Participant a les 24 hores de Moia.




Durant 4 anys participant en el campionat de catalunya de Trial.











Fent el Camino de Santiago amb el meu cunyat.









Ultimament faig bastant Freeride.





Espero que aixo no acavi aqui..........................

2 comentarios: